junho 11, 2012

EN DEL AV MED / PARTE DE MIM

EN DEL AV MED


En del av meg
Er gikt.
Del
Ocean.

Del
Eksistere.
Prisoner
Captive ...
Revolusjonerende.

Del
Transmutes.
Frigjort
Motstår
Mediter.

Den andre
Vedvarer
Slåss
Drukner.

En del av meg
Det er ustadig.
Raves
Surfing.

Den andre
Pacific.
Walk
Venter
Hvis dekkene.

En del
Å være.
Den andre
Party.

Del
Det er North.
Den andre
Sør.

En del av meg
Det er smil.
Den andre
Bare savnet!

En del av meg
Det er holdning.
Shout
Tvister
Stillhet
Er taus.

Den andre
Er overrasket
Fortryller
Forføre.

En del av meg
Uforståelig
Uforståelige
Raging.

Del
Det er farge.
Leads
Glitters.

Den andre
Bevegelse
Enkelhet.
Del
Avslører.
Den andre
Skjuler.
En del av meg
Det er håp.
Konstant Storm
Søt
Dread.
Del
Det er livet.
Den andre
Døden.
Sky
Hell.
En del av meg
Halvparten.
Del
Reason.
Del
Memories
Tanker.
Den andre
Selvmotsigelse.

En del av meg
Det er aroma.
Den andre ...
Poesi.

En del av meg
Det er en jente.
Den andre
Kvinner.

Del
Valkyrie
Del
Iracema.

Gåtefull
Uærbødig
Søt melankoli.

En del av meg
Mystery
Courage
Solitude.

Del
frukt,
Del
Timber.
Jeg er del
Deler
Av den samme Kvinnen.

Jeg forventer
Ingenting
Verden.
Jeg ønsker er
være meg.
Med alle deler
Utenkelige
Urørt
Eksisterende.
Alle kronbladene
Finnes i meg.


 

PARTE DE MIM
 
Parte de mim 
É gota. 
Parte, 
Oceano. 

Uma parte 
Coexiste. 
Prisioneira 
Cativa... 
Revolucionária. 

Uma parte 
Transmuta. 
Liberta 
Resiste 
Medita. 

A outra 
Persiste 
Luta 
Se afoga. 

Parte de mim 
É inconstante. 
Delira 
Navega. 

A outra, 
Pacífica. 
Caminha 
Espera 
Se cansa. 

Uma parte 
Estar. 
A outra, 
Parte. 

Uma parte 
É Norte. 
A outra, 
Sul. 

Parte de mim 
É sorriso. 
A outra, 
Só saudade! 

Uma parte de mim 
É atitude. 
Grita 
Contesta 
Silencia 
Se cala. 

A outra 
Se espanta 
Encanta 
Seduzi. 

Uma parte de mim, 
Incompreensível 
Indecifrável 
Indomável. 

Uma parte 
É cor. 
Conduz 
Reluz. 

A outra 
Movimento 
Simplicidade. 

Uma parte 
Se revela. 
A outra 
Se esconde. 

Uma parte de mim, 
É esperança. 
Constante tempestade 
Doce 
Atroz. 

Uma parte 
É vida. 
A outra, 
Morte. 
Céu 
Inferno. 

Parte de mim 
Metade. 
Parte, 
Razão. 

Uma parte
 Lembranças 
Pensamentos.
 A outra, 
Contradição. 

Uma parte de mim 
É aroma. 
A outra... 
Poesia. 

Parte de mim 
É menina.
 A outra,
 Mulher. 

Parte 
Valquíria 
Parte
Iracema. 

Enigmática
Irreverente
Doce melancolia. 

 Uma parte de mim
 Mistério 
Coragem 
Solidão. 

Parte 
Fruto, 
Parte 
Madeira. 

Sou parte
 De partes 
De uma mesma mulher. 
Não espero nada 
Do mundo. 
O que quero
 É ser EU. 
Com todas as partes 
Inimagináveis 
Intocadas 
Existentes. 
Todas as pétalas 
Contida em mim.
 (Kris Rikardsen.)

Nenhum comentário:

Postar um comentário